Tuesday, June 12, 2007

RIDE 17 JUIN 2007/ 17TH OF JUNE 2007 RIDE


La ride commence au coin de Rachel et St-Urbain en face de V-Low à 17H00. Je cherche une destination oû on pourrait faire des compétitions de brake skid et de drag. Ça peut être un parking ou une rue industriel. J'attends vos suggestions pi sa presse! :) Amenez vos pneus et tripes de spare, moi j'amène mes outils pour les roues débarqués et les chaines cassées.

The ride starts at Rachel and St-Urbain in front of V-Low at 5pm. I am looking for a destination where we could have brake skid and drag race competitions. It could be a parking lot or an industrial street. I need your suggestions pronto! :) Bring some spare tubes and tires, I will bring my tools for wheels that come off and broken chains.

1 comment:

Yokota Fritz said...

A bilingual bicycle blog. I love it!